Goodyear a anuntat ca si-a reevaluat pozitia ca brand si in acelasi timp a lansat o noua campanie de publicitate. Sub un nou slogan, “Made to feel good”, campania se va desfasura pe mai bine de 100 de piete din intreaga lume, acoperind intreaga Europa, continuand in Orientul Mijlociu si terminand in Africa.
Noul slogan incearca sa priveasca dincolo de siguranta ca si mesaj de baza si sa puna accentul pe beneficiile unei calatorii folosind anvelope de inalta calitate. Noua pozitionare a brandului isi propune astfel sa transmita un mesaj de responsabilizare a conducatorilor auto, incuranjandu-i sa vada calatoria lor cu incredere si optimism in lucrurile bune pe care le vor intalni pe parcurs.
"Noua campanie are scopul de a oferi o promisiune mai distincta si mai tangibila pentru consumatori ", a spus Hugues Despres, Goodyear Brand Director EMEA . "Goodyear este un brand pe care toata lumea il recunoaste la nivel mondial dar, de asemenea, stim ca in general putini oameni se gandesc la anvelope in viata de zi cu zi. Odata cu noua noastra pozitionare de brand, cautam sa facem rolul anvelopei mai relevant din punct de vedere emotional pentru consumatori, pentru ca acestia sa se poata concentra mai bine asupra calatoriei in sine”.
Reevaluarea pozitionarii ca brand va permite in timp producatorului Goodyear sa se rupa de publicitatea traditionala si de normele clasice de comunicare in sectorul vanzarilor de anvelope. Daca in mod normal producatorii de anvelope se concentreaza pe transmiterea de mesaje tehnice precum distante de franare, rezistenta la acvaplanare sau rezistenta la rulare, Goodyear, odata cu noul sau slogan “Made to feel good”, isi propune sa schimbe aceasta abordare prin acordarea unei valori mai mari a experientei de condus insotita si de mesaje tehnice relevante.
Abordarea bazata pe valori puternice va permite celor de la Goodyear sa se concentreze asupra beneficiilor umane pozitive distincte care se vor transforma in campanii desfasurate pe o gama mai larga de canale mass-media, schimband radical modul de abordare. Mesajul se va baza pe deja puternica si continua crestere a nevoii de cunoastere a oamenilor dar si pe asteptarile lor. Practic oamenii vor fii piesa centrala a acestor campanii.
De altfel, noutatea absoluta se bazeaza pe o intelegere mai solida a bazei de consum, producatorul de anvelope Goodyear cautand sa faca un apel direct si la soferite, nu numai la soferii barbati. “Femeile au de multe ori un rol esential in deciziile luate la nivelul familiei iar alegerea unei anvelope nu ar trebui sa faca exceptie. De multe ori anvelopele sunt vazute ca o investitie, prin urmare vrem sa ne asiguram ca ajungem la doamne la fel de usor cum ajungem la domni. Vom aborda acest lucru din cat mai multe unghiuri bazandu-ne inclusiv pe atuurile pe care le avem in ceea ce priveste grija fata de mediul inconjurator si de siguranta” a afirmat Despres.
Noua pozitionare de brand a celor de la Goodyear va lua in calcul si modul in care dealerii interactioneaza cu consumatorii finali. Dealerii reprezinta interactiunea dintre client si brand, de aceea ei vor fii legatura critica dintre modul in care clientii vor percepe brandul si achizitia finala a acestora. Asa cum clientii finali vor veni la dealeri pentru a fii ajutati si indrumati in luarea deciziei potrivite, Goodyear ca si initiator al campaniei, va cauta sa fie mai sensibil la cererile si nevoile dealerilor actionand in consecinta.
Dezvoltata in colaborare cu celebra agentie de publicitate Leo Burnett din Germania , primul poster si prima campanie TV sunt in curs de lansare pe anumite piete europene cu conditii de iarna tipica, in timp ce campania de vara este inca in plin proces de dezvoltare.