Pentru inregistrarea si solutionarea unei reclamatii in perioada de garantie referitoare la calitatea produselor cumparate precum si efectuarea unui retur de marfa va rugam sa procedati astfel:
- trimiteti un mesaj prin formularul de contact de mai jos pentru solicitarea returului de marfa sau in care sa ne descrieti defectul de fabricatie reclamat,
- asteptati sa fiti contactat de catre unul dintre reprezentantii nostri de vanzari sau sunati dumneavoastra daca au trecut mai mult de 24 ore lucratoare de la trimiterea mesajului si nu ati fost contactat inca,
- pentru defecte de fabricatie completati si aduceti/trimiteti, impreuna cu produsele reclamate, formularul urmator: Formular pentru reclamatii in perioada de garantie.
Nu uitati ca, impreuna cu formularul de reclamatii descarcat, completat si semnat in original, trebuie sa aduceti/trimiteti in copie xerox si documentele mentionate mai jos:
1. documentele de achizitie (factura si/sau bonul fiscal, certificatul de garantie);
2. documentele ce atesta montajul intr-un service autorizat RAR;
3. copie dupa cartea de identitate sau talonul masinii din care sa reiasa dimensiunea de anvelopa sau janta omologata pentru acel autovehicul.
Va rugam sa cititi cu atentie Certificatul de garantie primit la cumpararea produselor pentru a vedea care sunt situatiile care duc la pierderea garantiei acordate! Daca considerati ca reclamatia dumneavoastra se refera la un defect de fabricatie, inainte de a aduce/trimite produsul la punctul nostru de lucru din Str. Luica, nr. 8, sector 4, Bucuresti, va rugam sa ne contactati la numarul de telefon 0722.732794 pentru a vi se cere cateva informatii in legatura cu produsul in cauza si pentru a vi se face o programare in vederea constatarii celor reclamate de dvs.
Verifica stadiul livrarii aici: DPD sau Sameday
Reclamatii LIVRARI INTARZIATE: DPD sau Sameday
(Aveti nr. de AWB/Codul Tracking in COMANDA dumneavoastra. Codurile ce contin VDX sunt pentru expeditiile prin Sameday Curier iar cele care contin doar cifre sunt pentru DPD curier)