King of Europe a fost debutul pentru sponsorizarea producatorului de jante DOTZ si s-a incheiat cu succes pentru pilotul Dotz Adam Kerenyi care a fost desemnat campion al etapei pe masina BMW DD1. Odata cu acest rezultat incurajator, compania isi doreste ca aceasta masina sa devina campioana competitiilor de drift.
Dar cum s-a ajuns la performanta mai sus amintita? Compania a decis achizitionarea unui BMW E92, masina cu reale talente pentru acest gen de competitii. Echipa din spatele proiectului a cautat masina potrivita si a gasit-o cu ajutorul internetului intr-un parc auto din Germania, dupa care odata afacerea incheiata si masina ridicata, urmatoarea destinatie a fost desigur atelierul de tuning. Din proiect mai fac parte Hotrod Hangar - Austria si Tomi Workshop - Ungaria care au proiectat si realizat cele mai importante modificari de ordin tehnic si de design.
Bineinteles, primul pas a fost facut de DOTZ care a dotat masina cu un set de jante aliaj Fast Fifteen pe 19 inch dupa care a urmat exteriorul masinii cu montarea kit-ului aerodinamic acoperit cu textura de camuflaj dezvoltat de inginerii de la Hotrod Hangar.
Partea de motorizare a revenit tehnicienilor de la Tomi Workshop care au obtinut un motor M3 de E46 cu supra alimentare Rotrex care dezvolta nu mai putin de 550 de cai putere. Volanta foarte usoara montata pe masina permite mototrului sa functioneze la la turatii foarte inalte oferind un plus de performanta impreuna cu ambreajul triplu. Tot acest angrenaj transmite puterea crescuta a motorului in transmisia masinii si mai departe spre axa spate.
La final a venit randul suspensiei sport profesionale 2A KW sa fie montata pentru imbunatatirea aderentei, a eleronului confectionat din fibra de carbon si a bratelor de aluminiu modelate cu ajutorul laserului. Ceea ce a iesit nu mai are nevoie de nici un comentariu!