Test Auto Zeitung 2014 - Care sunt cele mai bune anvelope de vara - Vadrexim
Incarcare cos produse
Comenzi telefonice 0310 053 053
+24 ANI DE EXPERIENTA +200.000 CLIENTI
+1.000.000 ANVELOPE & JANTE Vandute
+24 ANI DE EXPERIENTA +200.000 CLIENTI
+24 ANI DE EXPERIENTA +200.000 CLIENTI +1.000.000 ANVELOPE & JANTE Vandute
+24 ANI DE EXPERIENTA +200.000 CLIENTI +1.000.000 ANVELOPE & JANTE Vandute
+24 ANI DE EXPERIENTA +200.000 CLIENTI +1.000.000 ANVELOPE & JANTE Vandute

Test Auto Zeitung 2014 - Care sunt cele mai bune anvelope de vara?

Test Auto Zeitung 2014 - Care sunt cele mai bune anvelope de vara?
Test Auto Zeitung 2014 - Care sunt cele mai bune anvelope de vara? Test Auto Zeitung 2014 - Care sunt cele mai bune anvelope de vara? Test Auto Zeitung 2014 - Care sunt cele mai bune anvelope de vara? Test Auto Zeitung 2014 - Care sunt cele mai bune anvelope de vara? Test Auto Zeitung 2014 - Care sunt cele mai bune anvelope de vara? Test Auto Zeitung 2014 - Care sunt cele mai bune anvelope de vara? Test Auto Zeitung 2014 - Care sunt cele mai bune anvelope de vara? Test Auto Zeitung 2014 - Care sunt cele mai bune anvelope de vara? Test Auto Zeitung 2014 - Care sunt cele mai bune anvelope de vara? Test Auto Zeitung 2014 - Care sunt cele mai bune anvelope de vara? Test Auto Zeitung 2014 - Care sunt cele mai bune anvelope de vara? Test Auto Zeitung 2014 - Care sunt cele mai bune anvelope de vara?

Care sunt cele mai bune anvelope de vara? 
Greu de spus... Cei de la Auto Zeitung au incercat sa dea un raspuns la aceasta intrebare. Acestia au testat 12 modele de anvelope de vara. Pentru a testa aceste cauciucuri au avut nevoie de o masina demna de acest test, BMW Seria 3 320i cu 170 CP. Cauciucurile de vara testate de nemti au avut dimensiunea 225/50 R17 si au fost montate pe rand pe BMW-ul ales pentru testare. Testele au constat in verificarea comportamentului anvelopelor auto la acvaplanare, la frânarea de la 100 km/h la zero, la slalom şi pe circuit uscat. Clasamentul intocmit la finalul testelor a fost urmatorul:

 Locul 12: Apollo Aspire 4G 

Anvelopa este produsă de indienii de la Apollo si a obtinut performanţe slabe pe suprafeţe umede, în special în ceea ce priveşte acvaplanarea. Pe asfalt uscat, anvelopa de vară Apollo Aspire 4G  nu se descurcă extraordinar.

Punctaj obtinut este: 185 din 300.

Locul 11: Yokohama Advan Sport V105 

Anvelopa de vară Yokohama  pierde puncte din cauza distanţei lungi de frânare şi a instabilităţii punţii din spate a maşinii în timpul testului pe circuit. Cauciucul de vară japonez are o rezistenţă la înaintare destul de mare, ceea ce a dus la o scădere a punctajului.

Punctaj obtinut este: 203 din 300.

Locul 10: Bridgestone Turanza T001 

Bridgestone e lăudat pentru performanţele la acvaplanare, însă e criticat pentru distanţa mare de frânare. Autozeitung spun că susţinerea laterală e perfectibilă.

Punctaj obtinut este:  213 din 300.

 Locul 9: Nokian zLine 

Anvelopa de vară Nokian pierde puncte din cauza supravirării pe suprafeţe umede şi a subvirării pe suprafeţe uscate. La slalom şi pe circuit Nokian a fost unul dintre cele mai slabe anvelope. Nokian zLine a fost descris ca având o distanţă de frânare „acceptabilă”.

Punctaj obtinut este:  218 din 300.

Locul 8: Vredestein Ultrac Cento 

Performanţele modeste la rularea pe suprafeţe umede l-au plasat pe locul opt. În rest, siguranţa este întotdeauna pusă pe primul loc.

Punctaj obtinut este:  223 din 300.

Locul 7: Nexen N Fera SU1 

Anvelopa de vară Nexen se comportă foarte bine la acvaplanare şi oferă o distanţă de frânare foarte bună. De asemenea, primeşte puncte pentru performanţele bune pe circuit şi pentru rezistenţa relativ mică la înaintare.

Punctaj obtinut este: 229 din 300.

Locul 6: Falken Azenis FK453 

Azenis FK453 este criticat doar pentru rezistenţa ridicată la înaintare şi pentru răspunsul mediocru al punţii faţă la intrarea în curbă.

Punctaj obtinut este: 232 din 300.

Locul 5: Michelin Primacy 3 

Michelin Primacy 3 este una dintre cele mai bune concurente, fiind laudata la toate capitolele, în afară de distanţa de frânare, care este descrisă ca fiind „mediocră”.

Punctaj obtinut este:  236 din 300.

Locul 4: Pirelli Cinturato P7 

Pirelli Cinturato P7 are aderenţa bună, distanţa de frânare este mică, iar la limită se simte echilibrat. Unicul repros merge către performanţele perfectibile la acvaplanare.

Punctaj obtinut este: 248 din 300.

Locul 3: Toyo Proxes T1 Sport 

Proxes T1 Sport are performanţe foarte bune atât pe suprafeţe uscate, cât şi pe cele umede. Acestea l-au plasat pe un meritat loc trei.

Punctaj obtinut este:  253 din 300.

 Locul 2: Dunlop Sport Maxx RT

Dunlop Sport Maxx RT a obţinut rezultate foarte bune la frânare şi la acvaplanare şi oferă o rezistenţă la înaintare scăzută. Germanii notează că pe circuit, atunci când maşina e condusă la limită, ajunge la limita aderenţei puţin mai repede decât ocupantul locului întâi.

Punctaj obtinut este:  257 din 300.

 Locul 1: Continental SportContact 5

Continental SportContact 5 este laudata la toate capitolele, mai puţin la acvaplanare, care este descrisă ca fiind „mediocră”. SportContact 5 oferă cea mai mică distanţă de frânare dintre pneurile testate, cea mai bună aderenţă la limită şi o rezistenţă la înaintare scăzută.  

Punctaj obtinut este:  263 din 300

Sursa: promotor.ro