Anul acesta, in cadrul Frankfurt Motor Show (IAA) cu desfasurare in intervalul 12-22 septembrie, producatorul de anvelope si subansamble auto Continental isi va prezenta cele mai noi produse si tehnologii sub deviza “O zi din viata unui sofer”. Pachetul general de informatii si vasta experienta a producatorului se adreseaza unui public foarte larg, nu numai specialistilor in anvelope.
Divizia de anvelope isi va prezenta portofoliul cu anvelopele de vara si anvelopele de iarna si va aduce in fata publicului portalul COKIS+ dar si un foarte performant simulator de franare interactiv.
Inginerii si dezvoltatorii anvelopelor Continental si-au stabilit o strategie clara care prevede o crestere pe termen lung bazata pe asa zisa Viziune 2025. In ciuda faptului ca piata masinilor noi a inregistrat doar o usoara crestere in Europa, al patrulea jucator pe piata mondiala a anvelopelor este pregatit sa investeasca peste 1 miliard de euro pana in 2016 in construirea si extinderea capacitatii sale de productie a anvelopelor auto. Obiectivul propus este de a realiza un echilibru mai bun in ceea ce priveste pozitia globala in sectorul productiei de anvelope dar si pe partea de vanzari. In acest sens, Continental a luat hotararea sa construiasca doua noi fabrici de anvelope, una in Rusia la Kaluga si una in Statele Unite ale Americii, la Sumter, Carolina de Sud. Productia in cele doua noi facilitati este programata sa inceapa in ultimul trimestru al acestui an sau cel tarziu in primul trimestru al anului 2014. Pe langa aceste doua noi fabrici, Continental isi extinde capacitatile de productie din Camcari, Brazilia, din Hefei, China si din Mount Vernon, Illinois, Statele Unite ale Americii. Toate aceste fabrici sunt pregatite sa satisfaca pe termen lung cererea de anvelope de pe pietele locale.
Noul model ContiWinterContact TS 850 va fii principalul contracandidat pe piata anvelopelor de iarna in segmentul produselor de mare volum in timp ce modelul ContiWinterContact TS 830 P va fii dedicat deplasarilor in siguranta pe timp de iarna al autoturismelor din clasa medie, al limuzinelor de lux si al masinilor sport. Nu au fost uitate nici SUV-urile si masinile 4x4 care vor fii reprezentate la Frankfurt prin modelul de iarna ContiCrossContact.
Pentru anvelopele de vara, Continental va prezenta atat modelul de inalta performanta, ContiSportContact 5 P , cat si alte profile de top precum ContiSportContact 5, disponibil cu sistemul ContiSeal, dedicat limuzinelor dinamice dar si masinilor cu un puternic caracter sportiv. Gama de produse este completata de ContiPremiumContact 5 , o anvelopa cu deosebite proprietati de franare dedicata masinilor din clasa compacta si medie, si de ContiEcoContact care ofera o rezistenta redusa la rulare si este conceputa pentru masinile din clasele mici, compacte si medii.
Iar pentru ca masinile hibride sau electrice incep sa prinda la public, Continental va prezenta modelul Conti.eContact cu latimea de 195 de milimetri si diametru de 20 de inch, anvelopa deja nominalizata pentru prestigiosul iF Design Award 2013.
Pentru o experienta cat mai reala in ceea ce priveste produsele sale, Continental a adus la Frankfurt un simulator interactiv de franare proiectat de specialistii de la C&D. Acesta demonstreaza diferentele de performanta dintre anvelopele de vara premium si cele de iarna premium la diferite temperaturi de franare. Simulatorul reproduce proprietatile de franare a anvelopelor la temperaturi de 23 de grade pe timpul verii, la 3 grade pe timpul toamnei si la minus 6 grade pe timpul iernii. Cei care credeau ca pot conduce pe timp de iarna fara cauciucuri adecvate doar prin simpla adaptare a stilului de condus, vor realiza la sfarsitul experientei pe simulator ca anvelopele de iarna sunt absolut necesare unei deplasari in siguranta.
Standul celor de la Continental mai aduce publicului si un terminal care ruleaza sistemul COKIS+, un ghid online care ofera posibilitatea soferilor sa acceseze informatii complete despre diferite anvelope compatibile cu masina lor. Sistemul afiseaza o serie intreaga de combinatii intre anvelope si jante pentru a oferi o imagine completa asupra modului in care acestea vor arata pe masina. Iar pentru ca impactul sa fie maxim, sistemul are posibilitatea de a alege dintr-o vasta baza de date inclusiv culoarea originala a masinii. Sistemul COKIS+ este deja utilizat la scara larga de dealerii de anvelope din Germania, fiind actualizat in permanenta pentru evitarea oricaror erori atunci cand se achizitioneaza jante sau anvelope. Baza completa de date include aproape toate tipurile de turisme, SUV-uri si camionete.
Producatorul de anvelope Continental isi extinde gama de facilitati si pe frontul tehnologiilor de ultima ora. Un nou sistem instalat la pista de testare, Contidrom, de langa Hanovra, permite ca anvelopele sa fie testate pe masini fara sofer pe suprafete umede sau uscate. Cu o lungime de 300 de metri si o latime de 30 de metri, hala este deja folosita in seriile de testari pentru fiecare sezon de-a lungul anului. Cand aceasta va functiona la capacitate maxima, expertii preconizeaza ca vor avea loc aproape 100 de mii de sesiuni de testare a franelor pe an. Testele se desfasoara pe o mare varietate de suprafete de drum care pot fii usor schimbate cu ajutorul unui dispozitiv hidraulic iar temperatura in hala poate fii stabilita cu foarte mare acuratete. Din acest punct de vedere, Continental este primul producator de anvelope care are posibilitatea de a-si testa anvelopele intr-o singura locatie pe tot parcursul anului indiferent de vreme.