Anvelope Dunlop Sport Maxx RT si Sport Maxx Race - Vadrexim
Incarcare cos produse
Comenzi telefonice 0310 053 053
+24 ANI DE EXPERIENTA +200.000 CLIENTI
+1.000.000 ANVELOPE & JANTE Vandute
+24 ANI DE EXPERIENTA +200.000 CLIENTI
+24 ANI DE EXPERIENTA +200.000 CLIENTI +1.000.000 ANVELOPE & JANTE Vandute
+24 ANI DE EXPERIENTA +200.000 CLIENTI +1.000.000 ANVELOPE & JANTE Vandute
+24 ANI DE EXPERIENTA +200.000 CLIENTI +1.000.000 ANVELOPE & JANTE Vandute

Anvelope Dunlop Sport Maxx RT si Sport Maxx Race - Modele noi inspirate din cursele auto !

Anvelope Dunlop Sport Maxx RT si Sport Maxx Race - Modele noi inspirate din cursele auto !
Anvelope Dunlop Sport Maxx RT si Sport Maxx Race - Modele noi inspirate din cursele auto ! Anvelope Dunlop Sport Maxx RT si Sport Maxx Race - Modele noi inspirate din cursele auto ! Anvelope Dunlop Sport Maxx RT si Sport Maxx Race - Modele noi inspirate din cursele auto ! Anvelope Dunlop Sport Maxx RT si Sport Maxx Race - Modele noi inspirate din cursele auto !

Lansarea celor doua modele de anvelope a avut loc in Spania, pe pista de curse Ascari. Detinatorii de masini puternice si rapide au de acum la dispozitie noile anvelope de ultra inalta performanta de la Dunlop prin modelele Sport Maxx RT si Sport Maxx Race. Mercedes C63 AMG sau SLS, Audi TT RS sau R8, BMW X5 sau Porsche 911 GT3, toate vor avea de acum un partener de joaca pe masura personalitatii lor.

Modelul de anvelope Dunlop Sport Maxx RT, destinat sa satisfaca nevoile celor mai inraiti fani ai condusului si care savureaza sentimentul de a detine controlul hergheliilor de cai putere, vine sa inlocuiasca veteranul SP Sport Maxx TT si se axeaza pe echiparea masinilor care vor avea montate jante de 17 si 18 inch valorificand astfel potentialul sportiv al unor autoturisme gen Audi, Maserati, Jaguar, Mercedes AMG, BMW si chiar Mini.

Conform tastelor TUV, noul Sport Maxx RT isi pune in dificultate competitorii directi atat pe carosabil umed cat si pe carosabil uscat printr-un avans de 7% iar testele realizate de organisme independente il crediteaza cu un avans de 11% in ceea ce priveste rezistenta la inaintare.

Anvelopele Dunlop Sport Maxx Race se prezinta cu un profil asimetric, menit sa ofere o buna manevrabilitate si rezistenta la acvaplanare iar linia centrala neintrerupta vine sa sporeasca stabilitatea si precizia. Aderenta sporita atat pe carosabil uscat cat si umed este data de dispunerea asimetrica a blocurilor de profil. Prin noile tehnologii inglobate in constructia anvelopei, acesta este mai plat si ofera o zona de contact mai mare cu 4 pana la 8%, in functie de tipodimensiunea anvelopei. Se obtine astfel o stabilitate mai buna  si un raspuns mai rapid si precis al anvelopei la contactul cu solul. Nu trebuie uitata si tehnologia MRT (multi radius tread) care prin cele 10 raze diferite care duc la o distribuire foarte eficienta a presiunii pe pata de contact.

Noile modele de anvelope mai beneficiaza de o imbunatatire a materialelor folosite in constructia sa prin compusul sau Silica Plus aflat în compoziţia benzii de rulare si inspirat din anvelopele de curse, care asigură un nivel înalt de aderenţă, în special pe carosabilul ud şi la temperaturi scăzute. Se obtin astfel o franare si accelerare de top inclusiv pe vreme rece si carosabil acoperit cu apa si totodata ofera un foarte scazut grad de uzura. Banda fara imbinari (Jointless Belt - JLB) este o tehnologie de captusire hibrid care reduce modificarile circumferintei anvelopei la viteze mari, beneficiu de pe urma caruia anvelopa va prezenta o uzura unitara si uniforma.

S-a tinut cont si de faptul ca jantele din aliaj au nevoie sporita de atentie, de aceea anvelopa are implementata tehnologia MFS (maximum flange shield) care printr-o zona de tampon ingropata in marginea ei, ofera protectie sporita jantelor scumpe la parcarea in apropierea bordurilor.

 

Sursa: tyrepress.com