Anvelope Goodyear SUV si gama 4x4 - Sesiune de teste - Vadrexim
Incarcare cos produse
Comenzi telefonice 0310 053 053
+24 ANI DE EXPERIENTA +200.000 CLIENTI
+1.000.000 ANVELOPE & JANTE Vandute
+24 ANI DE EXPERIENTA +200.000 CLIENTI
+24 ANI DE EXPERIENTA +200.000 CLIENTI +1.000.000 ANVELOPE & JANTE Vandute
+24 ANI DE EXPERIENTA +200.000 CLIENTI +1.000.000 ANVELOPE & JANTE Vandute
+24 ANI DE EXPERIENTA +200.000 CLIENTI +1.000.000 ANVELOPE & JANTE Vandute

Anvelope Goodyear SUV si gama 4x4 - Sesiune de teste

Anvelope Goodyear SUV si gama 4x4 - Sesiune de teste
Anvelope Goodyear SUV si gama 4x4 - Sesiune de teste Anvelope Goodyear SUV si gama 4x4 - Sesiune de teste Anvelope Goodyear SUV si gama 4x4 - Sesiune de teste Anvelope Goodyear SUV si gama 4x4 - Sesiune de teste

Specialistii SUV, cei de la Tyre Reviews dar si jurnalistii de la Motoring au ales Portugalia ca destinatie pentru a experimenta impreuna ceea ce anvelopele Goodyear au de oferit in segmentul de anvelope SUV si 4x4.

Goodyear Efficient Grip SUV

Acesta a si fost momentul lansarii oficiale a noii anvelope Efficient Grip SUV, altfel anvelopa aleasa pentru echiparea standard a lui Range Rover Evoque desemnat SUV-ul momentului si Masina Anului 2012 la nivel mondial la categoria design la Salonul International Auto de la New York. Avand in vedere popularitatea de care se bucura, Evoque a fost cea mai logica alegere de SUV pentru a demonstra capacitatile celei mai noi anvelope oferita de Goodyear destinata pietei de anvelope SUV, o piata aflata in rapida ascensiune si dezvoltare. Vehiculul echipat cu anvelope 235/55R19 a fost condus pe drumuri de tara si off road, conditiile cel putin probabile pentru care aceasta anvelopa a fost conceputa. Practic, tocmai acest aspect a stat la baza dezvoltarii acestor anvelope, desi au fost luate in calcul per total un numar de 50 aspecte pe parcursul intregului proces de design si dezvoltare din care amintim:

- eficienta consumului de combustibil
- precizie de directie si manipulare
- franare
- nivel cat mai scazut de zgomot
- capacitati off road cat mai ridicate

Anvelopa a fost deja premiata in Spania la categoria Cele mai bune  anvelope 4x4 / SUV in Spania si cu siguranta vor urma numeroase alte premii. S-a clasat mai bine si in testul celor de la Goodyear atat comparativ cu alte brand-uri premium la franarea pe teren umed si uscat cu pana la 5.1 metri, cat si comparativ cu o anvelopa Continental la franarea de urgenta la 80 km/h, din acest test rezultand ca vehiculul echipat cu anvelopa Continental se afla inca in miscare cu viteza de 44.6 km/h in timp ce vehiculul echipat cu Goodyear se oprise deja complet. Este o diferenta fabuloasa!

Goodyear Eagle F1 Asymmetric SUV

Tot in cadrul aceluiasi eveniment a fost testata si anvelopa Eagle F1 Asymmetric pe un Porsche Cayenne, echipat standard cu acest tip de anvelopa. Range Rover Sport, Audi Q7, VW Touareg si Mercedes ML Class sunt alte SUV-uri cu mare notorietate pe piata echipate din fabrica cu aceasta anvelopa.

Nu a fost deloc surprinzator faptul ca anvelopa ofera o foarte buna aderenta laterala, pusa in valoare pe Autódromo Internacional, cunoscut ca si Circuitul Portimao, cu ajutorul acestor branduri de top care au ales sa isi echipeze vehiculele cu aceasta anvelopa.

Banda de rulare cu model asimetric a fost special conceputa in asa fel incat sa ofere o manevrabilitate mult imbunatatita, nivel redus de zgomot la rulare  dar si in scopul prevenirii acvaplanarii si imbunatatirii aderentei pe teren ud. O alta caracteristica de design suplimentara in acest scop este peretele lateral inferior armat, de aici rezultand ca banda de rulare deschisa va avea o capacitate superioara de a face fata la conditii de umezeala si ca mai multe zone de aderenta sau blocuri de profil se afla in contact cu suprafata carosabilului datorita unei distribuiri mai uniforme a presiunii. Cei de la Goodyear numesc aceasta "Active Cornergrip Technology" (tehnologie activa de aderenta angulara/in unghi).

Goodyear Wrangler AT/SA

Sub deviza "100% mai multa distractie in noroi", acest model de anvelopa a fost introdus la un adevarat curs de off road asemenator cu green laning-ul extrem pe care noi il practicam de dragul distractiei. Amarok, modelul celor de la Volkswagen, echipat din fabrica cu aceste anvelope a fost ales sa participe in acest test. Adaptabilitatea lui Wrangler AT/SA la conditii extreme este data de Tehnologia Amor care consta in doua centuri de otel de inalta tensiune si DuPont KEVLAR in zona benzii de rulare. De asemenea, pe partea laterala a anvelopei exista un component numit Durawall care ofera rezistenta sporita la agresiuni de tip taieturi si scuffing.

Producatorul de anvelope Goodyear sustine ca aceasta imbunatatire permite posesorilor de astfel de anvelope sa mearga  "unde doresc, oricand doresc". Anvelopa vine cu un model de banda de rulare deschisa pentru reducerea acvaplanarii si blocuri de umar rigide pentru manipulare si tractiune imbunatatite atat pe teren normal cat si pe teren accidentat pentru ca banda de rulare este foarte robusta cu lame inalte si un numar mare de caneluri de tractiune, aceasta ofera o tractiune imbunatatita in conditii de umezeala. Aceasta a fost conceputa dintr-un material care sa puna in valoare tractiunea in conditii extreme de umezeala dar fara a influenta negativ uzura benzii de rulare. Un lucru foarte important este tehnologia  Rim Lock care ofera o zona mult mai stabila si reduce alunecarea de janta.

 Goodyear Wrangler DuraTrac

La finalul testului au fost aduse doua vehicule bine pregatite cu anvelope off road pentru off road extrem: Landrover Discovery si bineinteles Landrover Defender. Cuvintele cheie au fost "Tractiune la maxim" iar Goodyear Wrangler DuraTrac a demonstrat pe deplin capacitatile acestor anvelope destinate conditiilor extreme. Tehnologia TractiveGroove imbunatateste tractiunea in noroi adanc si zapada. Dispunerea in unghi a blocurilor de profil asigura o tractiune mult imbunatatita, stabilitate pe lateral si ceea ce toata lumea spera, reducerea zgomotului la rularea pe sosea. Blocurile laterale cu curatare proprie asigura performanta superioara in conditii de murdarie, noroi si pietris.

Un aspect deloc de neglijat este faptul ca aceste anvelope sunt clutabile, adica permit montarea tintelor in vederea unei mai bune tractiuni in conditii de iarna dificile. Anvelopele au fost selectionate exclusiv pentru expeditia de la Birmingham pana la Beijing in care Land Rover sarbatoreste Discovery cu numarul 1,000,000. Aceasta inseamna o trecere de la o experienta soft SUV direct la un ‘cutremur al organelor interne’. Aceste anvelope tind sa demonstreze ceea ce fabricantul a promis. Fiind un curs extrem de complex, cei de la Goodyear au invitat chiar si soferi profesionisti pentru a demonstra capacitatile acestei anvelope. In urma acestui test ar trebuie sa fie foarte clar care sunt anvelopele potrivite pentru necesitatile dvs in materie de 4x4. 

 

Sursa: testeanvelope.ro