Hankook Ventus Prime 4 a fost lansat! Din păcate, este puțin probabil să avem șansa să testăm noua anvelopă în acest an, așa că deocamdată iată comunicatul de presă cu toate informațiile de care ai putea avea nevoie vreodată despre succesorul Prime 3!
În comparație cu predecesorul său de succes, noul Ventus Prime 4 impresionează prin proprietăți îmbunătățite în continuare în aproape toate punctele relevante. Manevrarea și rezistența la rulare a noii generații de înaltă performanță de la producătorul premium au fost optimizate în continuare.
Inginerii Hankook au reușit, de asemenea, să mărească kilometrajul și sunt disponibile acum în dimensiuni de la 16 la 20 inchi.
Manevrarea sigură, uzura redusă, confortul ridicat, zgomotul redus al anvelopei și rezistența redusă la rulare sunt criterii cheie de performanță atunci când vine vorba de anvelope pentru șoferul frecvent pretențios.
Seria de succes „Ventus Prime” a celor de la Hankook a îndeplinit în mod constant aceste cerințe și a devenit astfel cea mai vândută linie de anvelope vară a companiei în Europa. Noul Ventus Prime 4 oferă un amestec suplimentar optimizat pentru performanță, siguranță, confort și proprietăți de mediu.
De la lansarea pe piață, noul model de anvelope de vară, împreună cu varianta SUV, este disponibil în 67 de dimensiuni de la 16 la 20 inci, în lățimi ale benzii de rulare de la 195 la 255 mm cu raporturi de aspect de la 40 la 65 și indici de viteză de la H la Y.
De la Ventus Prime 3 la Prime 4 – o poveste de succes
Noua gamă Ventus Prime 4, urmează Ventus Prime 3, una dintre cele mai vândute anvelope Hankook din Europa până în prezent (peste 20 de milioane de unități din 2015), care stabilește noi standarde în frânarea pe teren umed, rezistența la rulare și manevrarea uscată la acea vreme.
Acest lucru a fost, de asemenea, confirmat de numeroase mass-media auto internaționale de-a lungul anilor în testele lor independente de anvelope. De două ori (2016, 2018), Ventus Prime 3 a câștigat ceea ce este probabil cel mai mare test de anvelope de vară din Europa, realizat de cea mai mare revistă auto din Germania, Auto Bild, cu peste 50 de concurenți.
Anvelopa de confort premium de la Hankook a atins, de asemenea, cea mai mare notă în 2018 la testul internațional de anvelope realizat de clubul auto german ADAC și de partenerii săi europeni. În prestigioasa afacere cu echipamente originale, anvelopa a reușit, de asemenea, să impresioneze numeroși producători de vehicule cu performanța sa. Diverse modele de la Audi, Ford, Hyundai, MINI, Opel, Seat, Škoda și VW au fost și sunt echipate cu Ventus Prime 3.
”Inginerii noștri au reușit să îmbunătățească în continuare proprietățile excelente ale lui Ventus Prime 3”, a declarat Sanghoon Lee, președintele Hankook Tire Europe. „Acum putem oferi clienților noștri o nouă generație de produse cu și mai multă siguranță și confort. Prin urmare, suntem foarte încrezători că, cu Ventus Prime 4, compania noastră a dezvoltat un succesor de succes al celei mai vândute anvelope Hankook din Europa.”
Caracteristicile lui Ventus Prime 4 dintr-o privire
„Tehnologia compusă cu kilometraj ridicat” a Hankook Ventus Prime 4 este decisivă pentru numărul de kilometri parcurși este cu 20% mai mare decât cel al predecesorului său.
Combinația inovatoare de materiale are ca rezultat o rigiditate mai mare a blocurilor de rulare, care, la rândul său, are ca rezultat o rezistență mai mică la rulare și o uzură mai mică. Polimerii mai funcționali asigură o legătură chimică mai puternică cu materialele de umplutură.
În general, matricea de amestec modificată are un conținut mai mare de silice. Pe lângă uzura semnificativ mai mică, acest lucru are ca rezultat și un comportament de condus și mai controlat, în special pe drumuri ude. Pentru îmbunătățiri suplimentare ale performanței, inginerii Hankook nu numai că au revizuit compusul anvelopei, ci și designul modelului și conturul pentru o zonă de contact deosebit de uniformă și plană.
Pe de o parte, acest lucru minimizează uzura, în special pe marginile exterioare ale blocurilor individuale de rulare – pe de altă parte, asigură o performanță de frânare îmbunătățită semnificativ, în special pe drumurile ude.
Datorită polimerilor nou dezvoltați, o proporție mai mare de siliciu, un nou proces de amestecare și utilizarea uleiurilor naturale, anvelopa strălucește și cu abraziune redusă, ceea ce se reflectă și într-o creștere a kilometrajului.
Klaus Krause, șeful Centrului Tehnic Hankook Tire Europe din Hanover, Germania: „Scopul nostru a fost să îmbunătățim în special proprietățile de uzură – fără a face compromisuri cu privire la alte criterii. Cu noua generație, Ventus Prime 4, am reușit. Am crescut durabilitatea anvelopei cu aproximativ 20% față de predecesorul său, obținând în același timp proprietăți de manevrabilitate, confort și rezistență la rulare și mai bune.”
Manevrabilitate mai bună chiar și pe drumuri uscate
Comportamentul de răspuns și mai direct pe drumurile uscate a făcut, de asemenea, parte din specificațiile dezvoltatorilor Hankook și a fost obiectivul a numeroase test drive în noul centru de testare Hankook din Idiada/Spania. În timp ce marginile anterioare ale blocurilor dreptunghiulare ale blocurilor de rulare aveau tendința de a se rostogoli sub o accelerație laterală puternică, Ventus Prime 4 are margini mai rotunjite care împiedică acest fenomen.
Acest lucru asigură cel mai bun suport posibil al profilului chiar și în colțurile sportive. „Tehnologia Zigzag 3D Trend” utilizată pentru prima dată pentru anvelopa de vară Hankook îmbunătățește, de asemenea, comportamentul de condus uscat, deoarece crește forța de frecare a blocului în funcție de deformarea acestuia.
Reducerea zgomotului conform principiului camerei anecoice
Inginerii au crescut confortul fonic prin eliminarea numeroaselor surse potențiale de zgomot. Klaus Krause: „Am folosit același principiu care este folosit pentru a crea camere anecoice – peretele camerei anecoice. Reflexia sunetului pe pereții interiori ai camerei este redusă semnificativ prin placarea cu material absorbant.
La anvelopele Ventus Prime 4 am creat marginilor blocurilor de rulare o structură 3D radială, în formă de pană, care funcționează exact conform acestui principiu și absoarbe reflexiile sunetului dintre blocuri.” De fapt, în funcție de viteză, a fost posibil să se reducă zgomotul acestor anvelope cu până la 2,5 dB(A) în comparație cu măsurătorile din laboratorul Hankook (față de predecesorul său).
Aceasta corespunde unui volum perceput care este redus cu aproximativ 20 la sută. Un alt factor în reducerea zgomotului este numărul mai mare de blocuri de rulare. Cu Ventus Prime 3, 70 de blocuri alcătuiesc circumferința totală a unei anvelope, în timp ce un Ventus Prime 4 de aceeași dimensiune este împărțit în 80 de blocuri.
Această „Optimizare rotundă” este vizibilă și în comportamentul de rulare, care este în general mai confortabil.