Anvelope IARNĂ Falken EUROWINTER HS02 și HS02 Pro - Clase de aderență și viteză de top!
Incarcare cos produse
Comenzi telefonice 0310 053 053
+24 ANI DE EXPERIENTA +200.000 CLIENTI
+1.000.000 ANVELOPE & JANTE Vandute
+24 ANI DE EXPERIENTA +200.000 CLIENTI
+24 ANI DE EXPERIENTA +200.000 CLIENTI +1.000.000 ANVELOPE & JANTE Vandute
+24 ANI DE EXPERIENTA +200.000 CLIENTI +1.000.000 ANVELOPE & JANTE Vandute
+24 ANI DE EXPERIENTA +200.000 CLIENTI +1.000.000 ANVELOPE & JANTE Vandute

Anvelope IARNA Falken EUROWINTER HS02 si HS02 Pro - Clase de aderenta si viteza de top!

 

Anvelope IARNĂ Falken EUROWINTER HS02 și HS02 Pro - Clase aderență și viteză de top!

 

Falken este pregătit pentru următoarea generație de anvelope cu două modele complet noi pentru sezonul de iarnă: EUROWINTER HS02 și EUROWINTER HS02 Pro care impresionează prin conservarea resurselor și caracteristicile tehnice inovatoare.

Falken EUROWINTER HS02 este disponibil cu o bandă de rulare simetrică, direcțională în 76 de dimensiuni, pentru diametre ale jantelor cuprinse între 14 până la 19 inch și caneluri transversale de la 40 până la 70 la sută, cu indici de viteză T, H și V (până la 190, 210 și 240 km/h). În plus, există EUROWINTER HS02 Pro pentru mașinile de oraș și SUV, cu cele mai înalte cerințe dinamice: sunt disponibile 87 de dimensiuni cu diametre de 16 până la 21 inch și caneluri transversale de 35 până la 70 la sută, având clasele de viteză H, V și W (până la 210, 240 și 270 km/h). Banda de rulare a lui HS02 Pro are un design asimetric. Designul ambelor modele impresionează la prima vedere printr-un desen dinamic al peretelui lateral, iar HS02 Pro.

 

Anvelope falken iarna.jpeg

 

Provocările conducerii în sezonul rece trebuie depășite cu siguranță: legătura unică dintre vehicul și suprafața drumului, anvelopele, oferă aici fundamentul esențial pentru conducerea de succes. Noul model Falken îmbunătățit cu o bandă de rulare direcțională în formă de V, care este dispusă simetric. Acest design permite un drenaj remarcabil al apei în zona de contact cu solul. În dimensiunea 205/55R16, banda de rulare este capabilă să deplaseze 78 de litri pe secundă, iar în practică această valoare tehnică înseamnă o protecție remarcabilă împotriva acvaplanării.

HS02 Pro, conceput pentru înalta performanță, în dimensiunea de testare de 245/45R18 realizează o scurgere și mai mare a apei, până la 101 litri pe secundă. Banda de rulare sinergică este combinată pentru o performanță echilibrată în toate condițiile de iarnă: inginerii de dezvoltare au optimizat partea interioară a benzii de rulare pentru a rula în siguranță pe zăpadă și nămol, în timp ce partea exterioară este optimizată pentru performanță uscată și umedă. Interacțiunea inteligentă dintre cele două zone ale benzii de rulare permite o experiență de condus sportivă și precisă, cu marje mari de siguranță.

 

Anvelope falken eurowinter iarna.jpg

 

Ca element important de siguranță, totuși, aceste anvelope trebuie să fie capabile nu numai să facă față bine condițiilor umede, ci și să ofere proprietăți superioare pe drumurile acoperite cu zăpadă. Falken EUROWINTER HS02 și HS02 Pro, oferă acest lucru, nervuri Miura-Ori 3D cu formă specială, care garantează tracțiune fiabilă, precum și performanțe de frânare sigure cu distanțe scurte de oprire. Aceste adâncituri din banda de rulare, dispuse central și multidirecțional  pe HS02, asigură în special o aderență sporită pe zăpadă. Marginile 3D gradate ale benzii de rulare oferă aici suport esențial: măresc colectarea de zăpadă pe banda de rulare și astfel îmbunătățesc aderența la drum. În același timp, gradarea asigură o mai bună autocurățare.

Falken EUROWINTER HS02 are, de asemenea, un design hibrid al nervurilor, în care nervurile 3D interconectate pot fi găsite în zona umerilor. Datorită designului special, dezvoltatorii au reușit să mărească rigiditatea blocului acolo și, prin urmare, să aducă îmbunătățiri clare stabilității de conducere la limită. Falken EUROWINTER HS02 realizează performanțe la fel de excepționale pe drumurile acoperite cu zăpadă, umede și uscate datorită interacțiunii inteligente dintre diferitele tipuri de nervuri.

Banda de rulare a lui HS02 Pro funcționează oarecum diferit, ținând cont de publicul țintă. Datorită acestei forme în zig-zag, cele două caneluri circumferențiale ale benzii de rulare generează margini suplimentare ale benzii de rulare care asigură o tracțiune fiabilă în zăpadă și nămol, îmbunătățesc performanța de frânare și, nu în ultimul rând, facilitează cele mai bune proprietăți de manevrabilitate. Pe partea interioară a benzii de rulare se găsesc șanțuri decalate ale benzii de rulare aranjate într-o configurație descendentă. Acest design întărește aderența bună pe zăpadă și ajută la autocurățare, dar asigură și cea mai bună aderență și manevrabilitate precisă pe drumurile acoperite cu zăpadă.

Împreună cu tehnologia de design nano 4D încercată și testată, care a jucat un rol în dezvoltarea compusului benzii de rulare, noile anvelope de iarnă de la Falken obțin o aderență clar îmbunătățită pe teren umed în comparație cu  modelele anterioare. Nu în ultimul rând, aceste anvelope se bucură de eficiența consumului de combustibil și o durată de viață sporită. Deasemenea acestea beneficiază și de un design avansat 4D nano.

 

Cauciucuri iarna falken.jpg

 

O altă caracteristică a noii generații de anvelope de iarnă de la Falken este greutatea anvelopei care este cu până la 9 la sută (HS02) și cu până la 14 la sută (HS02 Pro) mai mică decât dimensiunile corespunzătoare pentru modelele anterioare. Un nou design ușor economisește material și greutate datorită formei și designului optimizat. Aici, publicul larg beneficiază de conservarea resurselor datorită utilizării reduse a materiilor prime, iar șoferii beneficiază de rezistența redusă la rulare.

Clasificarea provizorie a valorilor de pe etichetă confirmă faptul că Falken EUROWINTER HS02 și HS02 Pro au clasele „C” și „D” pentru consumul de combustibil, „B” pentru aderența pe teren umed și de la „B” la „A”, corespunzând la 71 la 7168 dB, pentru emisiile de zgomot.

 

Sursa: falkentyre.com