Organizat de Design Zentrum Nordrhein Westfalen din Germania din 1955, Red Dot Design Award aduce un omagiu câștigătorilor din cele trei categorii de produse, brand și comunicare și, împreună cu Internațional Forum Design – tot din Germania – este recunoscut ca unul dintre primele trei premii de design din lume.
Kumho primește premiile Red Dot Design Awards pentru produsele sale inovatoare din domeniul anvelopelor, astfel tocmai a fost onorat cu unul dintre aceste premii pentru modelul său recent lansat de anvelope all season cu înaltă performanță, Solus 4S HA32.
Anvelopa în cauză, Solus 4S HA32 a fost special concepută pentru a se potrivi condițiilor de drum europene și oferă o frânare excelentă (cu 15% mai mare decât cea a predecesorului său) și stabilitate la volan pe tot parcursul anului. Noul său compus de ultima oră și modelul în formă de V maximizează performanțele de conducere atât pe drumurile umede cât și pe cele uscate, în timp ce sipele sale interblocate 3D asigură o manevrabilitate la fel de impresionantă în condițiile de ploaie, noroaie și ninsoare.
Peretele lateral al anvelopei prezintă pictograma recunoscută la nivel internațional pentru toate anotimpurile pentru a reaminti clienților versatilitatea produsului. De asemenea, poartă o hologramă distinctivă care schimbă aspectul în funcție de unghiul luminii predominante.
Jung ll-Taik a declarat următoarele: „Primirea acestui premiu imediat după lansarea HA32 reprezintă o recunoaștere suplimentară a excelenței noastre în materie de design , fapt ce va ajuta să poziționeze modelul ca un produs primordial pe piața europeană. “
Anvelopa concepută pentru toate anotimpurile “SOLUS 4S HA32”, este un produs exclusiv european special pentru condițiile climatice și rutiere europene ce oferă performanțe de conducere stabile și excelente în zăpadă, precum și pe suprafețe de drum uscate și umede.
“Kumho Tire lucrează la dezvoltarea propriei tehnologii de anvelope și a unei cercetări neîntrerupte. Noul ‘SOLUS 4S HA32’ va deveni o nouă anvelopă de înaltă performanță pe piața europeană și își va îmbunătăți imaginea de marcă”, a mai declarat Jeon Dae-jin, CEO al Kumho.
Noul produs „SOLUS HA32” optimizează performanța de prindere și drenaj prin aplicarea unui model în formă de V care intersectează compusul de materiale de înaltă tehnologie și zig-zagurile. Drept urmare, performanța de frânare a fost îmbunătățită cu mai mult de 15% față de produsul precedent, iar clasa forței de frânare pe drum umed a fost, de asemenea, notată cu indicele B la standardul european.
Mai mult, designul optimizat al modelului, cum ar fi sipele 3D, va arăta o performanță îmbunătățită de manevrare și frânare, astfel încât să poată răspundă în orice anotimp, nu numai la ploaie și zăpadă, ci și la suprafață netedă a drumului unde gheața este ușor topită.
Chiar înainte de lansare, noul produs a obținut "Câștigătorul" în categoria echipamentelor de transport din Germania „Red Dot Design Award 2020”, unul dintre primele trei premii de design din lume, dovedind nu numai funcția produsului, ci și capacitățile sale de proiectare.
Pe părțile laterale, alături de numele anvelopelor, se întâlnesc inscriptiile pentru patru sezoane pentru a înlesni consumatorii să înțeleagă caracteristicile produsului care are un design de aspect luxos și sofisticat prin aplicarea tehnicii hologramei pe care producătorul de anvelope Kumho Tire a introdus-o pentru prima dată în Coreea.
De-a lungul timpului, Kumho Tire a desfășurat activități de vânzare și marketing diferențiate în diferite regiuni, deoarece cererea pieței variază mult în funcție de caracteristicile regionale. Parteneriatele active cu Tottenham Hotspur și Olympique Lyonnais, care sunt populare în rândul publicului, au crescut gradul de conștientizare a mărcii și a ajutat și la dezvoltarea rețelei de vânzări, consolidând marketingul online / digital.