FORMULA 1 revine duminică pe circuitul de la Montreal în Marele Premiu al Canadei 2022!
Incarcare cos produse
Comenzi telefonice 0310 053 053
+24 ANI DE EXPERIENTA +200.000 CLIENTI
+1.000.000 ANVELOPE & JANTE Vandute
+24 ANI DE EXPERIENTA +200.000 CLIENTI
+24 ANI DE EXPERIENTA +200.000 CLIENTI +1.000.000 ANVELOPE & JANTE Vandute
+24 ANI DE EXPERIENTA +200.000 CLIENTI +1.000.000 ANVELOPE & JANTE Vandute
+24 ANI DE EXPERIENTA +200.000 CLIENTI +1.000.000 ANVELOPE & JANTE Vandute

FORMULA 1 revine duminică pe circuitul de la Montreal în Marele Premiu al Canadei 2022!



FORMULA 1 revine duminică pe circuitul de la Montreal în Marele Premiu al Canadei 2022!


Echipa Red Bull Racing știe că ceea ce este în spatele lor în oglinzi poate fi mai aproape decât pare 

Formula 1 revine pe circuitul Gilles-Villeneuve  de 4,361 km din Montreal, Canada, pentru prima dată din 2019 pentru Marele Premiu al Canadei de duminică 19 iunie 2022. Din cauza decalajului dintre curse - perioada de pandemie COVID-19 a anulat evenimentele din 2020 și 2021 - acesta a crescut in importanță pentru toți iubitorii acestui sport. A spune despre această cursă este preferată ar fi o subestimare, deoarece Montreal este o locație în care echipelor le place să meargă, iar fanii din Canada așteaptă cu nerăbdare revenirea.

La ce să fii atent 

Pentru că a trecut atât de mult de când participanții au concurat pe Circuitul Gilles-Villeneuve, iar mașinile și anvelopele s-au schimbat atât de mult, antrenamentele vor fi cheiea pentru toate echipele. Datele din 2019 pot fi folosite de unii ca punct de plecare și transpuse in soft-urile computerelor, fără îndoială, dar nu este clar cât de relevante sunt acum.

Încă nu există nimic sigur in privinta vremii 

Cu timpul, pista a devenit una de nivel inalt, prognoza de ploaie de vineri va face sesiunile de antrenament de sâmbătă și mai importante înainte de desfășurarea calificărilor. Vremea este prognozată a fi însorită pentru sâmbătă și duminică, cu temperaturi estimate să ajungă până la 19 de grade Celsius, dar care să nu depășească 23 de grade în weekend.

Zidurile protectie de pe margine sunt aproape de pistă, în special incomodul „Zid al Campionilor” de care s-au lovit cei trei campioni mondiali de F1 (Damon Hill, Michael Schumacher și Jacques Villeneuve), precum și mulți alți piloți. Există puține zone în care mașinile pot fi scoase în decor de pe pistă, așa că o mașină blocată poate opri cursa, fiind nevoie de mașina de siguranță fizică - sau cel puțin o mașină de siguranță virtuală.

În afară de „Zidul Campionilor”, circuitul este, de asemenea, renumit pentru acul său de păr din virajul 10 și de primele viraje  1-2 care sunt numite „Senna S”. Piloții vor parcurge cele 14 viraj timp de 70 de ture, iar pista va avea trei zone DRS. Prima zonă DRS este între Virajul 7-8, a doua chiar înainte de Virajul 12 și înainte de intrarea în Virajul 13, iar zona finală începe după Virajul 14, prin dreapta față și chiar înainte de Virajul 1.

Se așteaptă ca Pirelli să aducă cele mai moi anvelope pe care le are: C3 tare „Alb”, C4 mediu „Galben” și C5 moale „Roșu”. Cursa din 2019 a văzut o strategie unică, așa că va fi interesant să vedem de-a lungul sesiunilor de antrenament dacă echipele iau în considerare altceva.

Marele Premiu al Canadei 2022

Plecări din coada startului

Echipa celor de la Ferrari nu a reusit sa termine cursa cu Charles Leclerc la Baku ultima dată. În acea cursă , coechipierul Carlos Sainz Jr. i s-a alăturat pentru a nu aduna niciun punct. Echipa Calului Ras a fost rapidă, iar Canada ar trebui să fie un circuit pe care Leclerc și Sainz Jr. îl vor domina. Vor trebui să domine pentru a-i împiedica pe Max Verstappen de la Red Bull Racing, si să se apropie de mașina lor.

Pleacă din aceeași poziție

Echipa celor de la Aston Martin, prin Sebastian Vettel Locul șase împreună ocupanții locurilor 10 la Monaco și 11 în Spania. Acest lucru arată că echipa a făcut îmbunătățiri și pare să-și fi găsit echilibrul. Acum, trebuie doar să-i ridice pe ambii piloți și să se înlocuiască în același timp, deoarece Lance Stroll nu a acumulat puncte la Miami (terminând cursa sub locul 10).

Cea mai bună plecare de la start

Cei de la AlphaTauri au un singur pilot, și nu prea putem spune că vorbim de o echipă, iar acel pilot este Pierre Gasly. Cu Sergio Perez care a semnat un nou contract la Red Bull Racing, Gasly știe că este puțin probabilă trecerea la echipa mare de la AlphaTauri și și-a pus abilitățile în evidență cu clasarea pe locul 11 ​​la Monaco și pe locul 5 la Baku. Dacă Red Bull nu îl poate convinge să rămână cu echipa „soră”, Gasly va fi probabil un pilot râvnit în acest sezon banal.

Mercedes GP, în ciuda dificultăților pe care le-a îndurat acestă echipă la Baku, cu George Russell și Lewis Hamilton, care au terminat pe locurile 3-4, ar putea fi pe punctul de a intra în lupta pentru campionat pentru sezonul 2022. Au rămas multe curse în calendar, iar această echipă (cu toate resursele ei) nu ar trebui să se considere fără șanse până când steagul final nu va flutura.

După drama din Spania a celor de la Red Bull Racing, când Sergio Perez s-a simțit lipsit de respect de echipă, Perez a câștigat la Monaco și a primit un nou contract, iar Verstappen a adăugat o victorie la Baku.

 

Sursa: formula1.com