Piața europeană primește în sfârșit anvelopa de noroi Hankook Dynapro MT2, prezentată în Coreea în urmă cu doi ani, care a venit să înlocuiască modelul Dynapro MT; noua anvelopă este echipată cu cele mai recente inovații de la centrul de cercetare și dezvoltare Technodome al Hankook. Potrivit companiei, noul model este „cea mai capabilă și extremă anvelopă off road pe care Hankook a oferit-o vreodată”.
Denumirea „MT” acestei anvelope își ia numele de la terenul noroios și din motive întemeiate. Software-ul de simulare 3D a fost folosit pentru a dezvolta designul de rulare a benzii de rulare a terenului Dynapro MT2 pentru a oferi un model agresiv, cu goluri ridicate. Ca rezultat, tracțiunea anvelopei pe noroi, murdărie, stâncă, nisip și pietriș a fost optimizată.
Noua tehnologie de tip split-mold de la Hankook face ca anvelopa să fie și mai robustă decât predecesorul său, făcând-o să pară turnată fără sudură dintr-o singură matriță. Banda de rulare înfășurată împreună cu noile scuturi de protecție laterale funcționează atât pentru a oferi margini suplimentare de mușcătură atunci când se târăște peste pietre, cât și o construcție suplimentară de cauciuc pentru a proteja împotriva perforațiilor. În plus, blocurile de rulare interblocate care se extind până în centrul peretelui lateral ajută la minimizarea daunelor aduse umărului anvelopei cauzate de abraziunile de teren, crescând în același timp rigiditatea și tracțiunea generală.
Hankook Dynapro MT2
„Suntem bucuroși să propunem amatorilor de drumuri impracticabile anvelopa de fond, care poate fi folosită și pe drumurile standard”, a menționat Lee’s Sankhun, președintele subdiviziunii europene Hankook. „Suntem încântați să oferim pasionaților de off road o anvelopă special concepută pentru a suporta cele mai dure terenuri, în același timp cu performanțe bune pe drumurile standard” – spune Sanghoon Lee, președinte, Hankook Tire Europe.
Blocurile de umăr în formă de V care se împletesc perfect cu terenul sporesc și mai mult tracțiunea ridicată a lui Dynrapro MT2 în condiții extreme. Canelurile transversale cu autocurățare, cu ejectoare de piatră integrate, ajută la curățarea eficientă a benzii de rulare de reziduuri pentru a crește aderența și a proteja împotriva găuririi și perforației pietrei.
Conținutul de cauciuc natural din compusul de cauciuc al Dynapro MT2 nu numai că este produs pentru a crește durabilitatea, dar crește și elasticitatea compusului de cauciuc. Acest lucru permite benzii de rulare să se adapteze mai bine la neregulile mai mici și oferă aderență maximă, reducând în același timp susceptibilitatea la rupere și tăieturi.
Datorită densității ridicate a suprafeței, materialele de umplutură utilizate cresc, de asemenea, proprietățile vâscoelastice ale compusului de cauciuc și îmbunătățesc aderența pe teren accidentat, precum și pe drumurile standard. În plus, designul benzii de rulare și compusul benzii de rulare reduc zgomotul de rulare pe drum, oferind o călătorie mai silențioasă și mai confortabilă cu aceste anvelope off road.
Modelul benzii de rulare
Construcția deosebit de robustă a carcasei asigură stabilitate și precizie în off road, precum și o experiență confortabilă de condus pe asfalt. Hankook adaugă că sârma cu talon fără sudură de înaltă performanță ajută la menținerea acestor anvelope off road în siguranță pe jante chiar și atunci când conduceți pe teren dificil, cu presiuni mai mici în anvelope.
Cea mai recentă adăugare la linia de produse Dynapro este disponibilă pe piața europeană în peste 19 dimensiuni, unele cu popularele inscripții albe „Dynapro” pe peretele lateral și toate cu identificatorul POR pe peretele lateral. POR înseamnă Professional Off Road. Aceste anvelope sunt special concepute pentru teren accidentat și au un statut special deoarece nu se încadrează în obligația etichetei UE. De asemenea, pot fi conduse iarna în țările în care anvelopele de iarnă sunt obligatorii, deși nu poartă simbolul 3PMSF. Dynapro MT2 include marcajul M+S pe peretele lateral.