Tehnologia Kontrol
Pentru a obține cel mai înalt nivel de satisfacție în ceea ce privește performanța, confortul de condus, siguranța și conducerea ecologică, obiectivul nostru este să ne dezvoltăm continuu capacitatea tehnologică de a produce anvelope care funcționează optim în toate condițiile.
Tehnologia Kontrol este filozofia adoptată de Hankook Tire și este aplicată în întregul proces de cercetare, dezvoltare și producție pentru toate produsele Hankook Tire. „K” din Kontrol înseamnă „Kinetic” sau, cu alte cuvinte, „mișcare”. Kontrol se bazează pe conceptul de bază de a putea comanda pe deplin interacțiunea dintre mașină, șofer și drum.
Toate produsele Hankook Tire se bazează pe conceptul Tehnologiei Kontrol și urmăresc să ofere consumatorilor bucuria de a conduce prin „performanță, confort, siguranță și mediu.” De la performanța extremă a sporturilor cu motor până la rutina zilnică de a conduce copiii în siguranță la școală. într-o zi ploioasă, Kontrol Technology este mereu acolo.
Patru funcții ale tehnologiei Kontrol
Performanță: Performanța anvelopelor este maximizată cu o durabilitate îmbunătățită, care menține cea mai bună manevrabilitate chiar și în cele mai proaste condiții de condus, permițând șoferilor să se deplaseze întotdeauna în direcția dorită într-o varietate de condiții de condus.
Siguranță: Siguranța atât a mașinii, cât și a șoferului este garantată prin menținerea capacității mașinii de a funcționa în timpul conducerii, chiar și în condiții meteorologice sau rutiere dure.
Confort: Pe baza unei înțelegeri mai profunde a modului în care anvelopele funcționează și se comportă în condițiile lumii reale, anvelopele sunt concepute pentru a limita zgomotul, vibrațiile și duritatea pe drumuri pentru a permite o experiență optimă de condus.
Mediu: Costul pentru clienți este redus prin creșterea eficienței combustibilului, în timp ce impactul negativ asupra mediului este minimizat prin reducerea emisiilor de carbon.
1. Performanță: încredere în condus și manevrabilitate lină în orice tip de stare de drum
Pentru performanță și manevrabilitate de top, este important să se aplice o presiune echilibrată pe banda de rulare acolo unde anvelopa atinge suprafața drumului. Hankook Tire utilizează Optimized Contact Patch (OCP), un sistem de proiectare care utilizează simularea computerizată pentru a analiza punctul de contact dintre drum și anvelopă. După împărțirea anvelopei în hexagoane mici, măsuram presiunea care se aplică fiecărui hexagon pentru a optimiza suprafața de contact dintre anvelopă și drum.
În plus, armonia dintre șofer și mașină și anvelopele acesteia este importantă, deoarece permite șoferului să controleze vehiculul în siguranță. Pentru a maximiza această sinergie, Hankook Tire are un sistem de inginerie robot care testează vehiculele în laborator pentru a le evalua performanța.
Prin acest sistem, inginerii Hankook Tire sunt capabili să măsoare caracteristicile suspensiei unui vehicul și să determine modul în care anvelopele și suprafața drumului vor interacționa reciproc între ele. Aceste teste creează o armonie strânsă între mașină și anvelopă.
2. Siguranță: liniștea sufletească a șoferului cu tehnologia de protecție
Cel mai important lucru pentru a proteja siguranța șoferului este frecarea dintre anvelopă și suprafața drumului. Prin această forță de frecare, anvelopa poate împiedica alunecarea vehiculului. De asemenea, performanța de frânare a anvelopei este un factor important care este direct legat de siguranța șoferului. Performanța anvelopei poate fi, de asemenea, îmbunătățită prin materialele anvelopei, fermitatea, forma și designul modelului imprimat pe suprafața care vine în contact direct cu drumul.
Vremea afectează în special performanța de alunecare și frânare a anvelopelor. Când o mașină urmează să alerge pe un drum umed și canelurile anvelopelor nu pot dispersa în mod adecvat apa, are loc acvaplanarea, ceea ce face dificil controlul vehiculului.
Când are loc acvaplanarea, între suprafața drumului și anvelopă se formează un strat de apă, împiedicând contactul cu pavajul, ceea ce poate duce la o situație extrem de periculoasă. Reacția unei anvelope la drumurile ude depinde de trei aspecte: proporția de cauciuc din anvelopă, modelul canelurilor de pe anvelopă și conturul de contact al anvelopei.
La amestecarea cauciucului, interacțiunea dintre cele două materiale principale, siliciu și cauciuc, este maximizată, astfel încât anvelopa atrage particule de apă în canelurile de pe suprafața anvelopei. Acest lucru permite ca apa să fie dispersată pe drum și anvelopa să rămână în contact cu suprafața drumului.
Hankook Tire dezvoltă continuu anvelope care mențin o forță de aderență optimă prin cercetarea modelelor de caneluri și a contururilor de contact. Compania caută în mod continuu modalități de a proteja șoferul și pasagerii pe drumurile ude și a dezvoltat tehnologii precum Stone Ejection Technology, care împiedică pietricelele și pietrele mici să se înfunde în caneluri prin crearea unui strat în formă de trepte pe șanțul modelului anvelopei. Hankook Tire utilizează, de asemenea, Tehnologia Dynamic Profile Control, care analizează și recreează forma anvelopei pentru a minimiza modificările de formă în timpul conducerii la viteze mari.
Hankook Tire utilizează o varietate de teste de simulare pentru a verifica modul în care anvelopele reacţionează la apa de pe drum. De asemenea, suntem echipați cu secțiuni de testare de hidroplanare pe piste drepte și curbe la terenurile noastre de probă G'Trac.
Principalul factor al siguranței anvelopelor pe drumurile acoperite cu zăpadă este compoziția cauciucului pentru anvelope, iar siliciul, care este folosit pentru anvelopele noastre de iarnă, previne alunecarea pe suprafețele umede și reduce rezistența la rulare. În plus, cauciucul pentru anvelopele de iarnă este amestecat în proporții speciale, astfel încât anvelopele să își poată menține flexibilitatea chiar și la -7 grade Celsius fără a se solidifica, demonstrând în același timp performanțe de top.
La anvelopele de iarnă, un model în zig-zag numit kerf maximizează frecarea dintre anvelopă și zăpadă, sporind siguranța și îmbunătățind manevrabilitatea mașinii. Secvența tradițională pentru anvelope este bidimensională, dar Hankook Tire a adăugat o altă formă verticală, producând un model de caneluri tridimensionale. Această tăietură 3D îmbunătățește performanța anvelopei nu numai pe drumurile acoperite cu zăpadă sau gheață, ci și pe drumurile umede sau uscate, pentru a avea un efect pozitiv asupra frecării, frânării și aderenței anvelopei.
3. Confort: Conducere plăcută, fără stres
Anvelopele joacă un rol extrem de important în oferirea unei experiențe confortabile de condus. Folosind tehnologia noastră Kontrol, Hankook Tire dezvoltă mereu anvelope mai confortabile, care reduc șocul dintre drum și mașină, oferind o călătorie lină și silențioasă.
Hankook Tire măsoară zgomotul audibil de urechea umană și îl aplică procesului de proiectare a anvelopelor. Într-o cameră anecoică concepută pentru ca inginerii să distingă chiar și cele mai mici sunete pe care le produc anvelopele, inginerii transformă zgomotul produs de anvelope și de suprafața drumului într-o formă grafică pentru analiză. Mai mult, Hankook Tire efectuează teste ale nivelului de zgomot cu mașini reale la terenul nostru de probă G’Trac, un loc de testare a performanței. Folosind datele, determinăm diferite moduri de a reduce eficient zgomotul.
Hankook Tire face tot posibilul pentru a rezolva problemele legate de vibrații în timpul conducerii.
Folosind tehnologia de control al vibrațiilor, Hankook Tire diagnostichează nivelul vibrațiilor de pe drum. Prin acest proces, o serie de date tridimensionale sunt calculate și aplicate anvelopelor pentru o experiență confortabilă de condus.
În plus, senzorii sunt atașați la diferite părți ale mașinii, cum ar fi roțile din față, roțile din spate, șasiu, ghidajele scaunelor și pernele de scaun, pentru a măsura vibrațiile. Folosind tehnologia Ride Quality Control, Hankook Tire proiectează anvelope pentru a oferi confort optim de condus.
Datele colectate se reflectă în procesul de proiectare a anvelopelor. Ulterior, anvelopele sunt testate la G’Trac Proving Ground în diferite condiții, inclusiv suprafețe de drum accidentate, drumuri în construcție, drumuri cu deschideri de cămine și drumuri crăpate. Rezultatele acestor teste efectuate în diferite condiții de teste sunt apoi aplicate pentru a îmbunătăți produsele noastre.
4. Mediu: Conducere eficientă din punct de vedere al consumului de combustibil, ecologic
Când o mașină folosește mai puțin combustibil, scade cantitatea de emisii de dioxid de carbon, ceea ce, la rândul său, reduce poluarea mediului. Prin intermediul tehnologiei ecologice, Hankook Tire dezvoltă anvelope care reduc consumul de combustibil prin limitarea rezistenței la rotație.
Pentru a crește eficiența, Hankook Tire analizează rezistența la rotație a fiecărei părți a anvelopei. Prin sistemul inovator de amestecare, care oferă proporția optimă de cauciuc Dyna-ProFET și silice, Hankook Tire proiectează anvelope care reduc rezistența la rotație și cantitatea de combustibil utilizată pentru conducere, fără a afecta nivelurile de performanță ale anvelopei.
În plus, Hankook Tire înlocuiește treptat produsele secundare ale uleiului, cum ar fi cauciucul sintetic, negru de fum și uleiul sintetic, cu materiale ecologice. De asemenea, investim în viitor pentru a realiza un mediu ecologic prin purificarea contaminanților apei, reducerea mirosurilor și reducerea la minimum a emisiilor de gaze cu efect de seră datorate procesului de producție.